Na guía práctica da semana pasada indicabámosvos cales son os primeiros pasos que debedes dar en redes sociais. Xa tedes imaxe de marca, lista de temas, contidos creados, etc., e non conseguides interacción? Dámosvos 5 pistas.
- Público. É fundamental ter claro a quen nos diriximos. Cando creamos un anuncio en Facebook para promocionar a páxina ou unha publicación, por exemplo, paga a pena investir uns minutos para segmentar o público ao que nos diriximos, para definir ubicación e intereses dos nosos potenciais clientes. De que nos serven 10.000 seguidores de toda España se temos unha tenda que só vende en Vigo?
- Contidos útiles. Xa sei que vendes e a que prezo. Nas redes sociais quero información sobre os teus produtos, titoriais, un vídeo explicativo da montaxe ou o uso do produto, etc. A orixinalidade xera interacción e visibilidade.
- Contar historias. Non só vendemos este produto e ofrecemos estes servizos. Seguro que a empresa ten unha historia que contar e que podemos compartir moitas cousas sobre o sitio no que traballamos. Podemos presentar aos traballadores (como é o seu día a día na empresa) ou incluso convidar aos seguidores a que compartan as súas historias (relacionadas ca nosa marca) con nós.
- As emocións. Se conseguimos emocionar á nosa audiencia temos boa parte do camiño andado. Podemos conseguilo compartindo historias, recordos do pasado cos que se sintan identificados, etc.
- Social proof. Interacción que chama a interacción. É obvio pero se un contido funciona, se vemos que ten comentarios e que se comparte, é máis doado que o compartamos. Por iso paga a pena investir un pouco en promocionar un contido que nos interese en Facebook, por exemplo. Facer un anuncio cunha publicación consegue máis gústames e compartidos do habitual, chega a máis usuarios que poden compartila se lles parece interesante.



Aún no tengo página, pero me gustan estas publicaciones. Estoy interesada en que me informen. Un saludo.
Muchas gracias Dorinda 🙂 Echa un ojo a nuestras guías prácticas y seguro que te ayudan. Si tienes alguna duda concreta pregúntanos http://blogs.xunta.gal/xentedixital/category/guias-practicas/ 🙂