Polaroid volve: así foi a súa morte e a súa resurrección

No mundo tecnolóxico actual todo o que nos atopamos é dixital e moi avanzado. Con todo, entre os amantes da tecnoloxía sempre hai xente que sente nostalxia polo do pasado, polo que se facía hai uns anos… é dicir, polo retro. O antigo ten un brillo especial que nos fai lembrar aquel tempo, e unha das marcas que máis rememoran os amantes da tecnoloxía, e a fotografía en particular, é Polaroid.

Polaroid é unha marca que tivo moita influencia nos avances fotográficos, tanto desde os seus inicios como agora na actualidade. E aínda que moitos a deron por morta, a marca nunca o estivo e, desde hai poucos días, volveu a rexurdir. Hoxe contámosvos a súa historia.

A innovación por bandeira 

A empresa orixinal de Polaroid naceu en 1937 en Massachussets e comezou vendendo lentes polarizadas para diferentes usos. Grazas a este mercado, a empresa logrou diferentes patentes que a levaron a ser a primeira empresa en ofrecer cámaras fotográficas con revelado instantáneo, é dicir, que facían o clásico revelado e o positivado á vez.

O declive

Foron décadas de grandes éxitos para Polaroid ata que, coa aparición do vídeo doméstico en 1977, a marca apostou pola gravación en vídeo co seu cámara Polavision. Esta foi un auténtico fracaso debido a que a cámara chegaba tarde fronte aos seus competidores, o Betamax e o VHS, levando á empresa a uns cuantos anos escuros.

Estes anos escuros levaron á marca para tratar de reinventarse varias veces con lanzamentos de produtos diversos: desde novas cámaras, novos tipos e película e mesmo escáneres para os negativos que, curiosamente, non usaban os seus cámaras. Todos estes intentos non deron os seus froitos e en 2011 a marca declarouse en bancarrota: deixaría de fabricar cámaras e tamén as súas películas fotográficas instantáneas.

A resurrección

A pesar da desaparición de Polaroid como fabricante, a marca seguiu existindo e pasou por varios donos que tentaron resucitala con diversas apostas. Ningunha funcionou o suficientemente ben. O que quería o público era a volta ao analóxico e ás cámaras de fotografía instantánea. Tal foi esta demanda que en 2008 a marca Impossible Project decidiu adquirir unha das fábricas que tiña Polaroid en Holanda e comezou a desenvolver a súa propia película compatible coas cámaras Polaroid antigas.

The Impossible Project foi un auténtico éxito, vendendo máis de 30 millóns de carretes no seu primeiro ano. Tal foi o seu éxito que se aventuraron a crear máis tipos de películas e a lanzar a súa propia cámara fotográfica instantánea compatible con todos os carretes existentes: a I-1. Unha cámara que prometía moito pero que o seu prezo de compra, 300?, fixo que moitos a desbotaran como opción.

Aínda así, a I-1 foi o xerme doutro nacemento. Un nacemento que tivo lugar en maio de 2017: The Impossible Project compraba a marca Polaroid e preparábase para lanzar novos produtos. E este anuncio corroborouse fai moi pouco tempo, xa que a comezos de setembro Polaroid Originals, o novo nome de The Impossible Project, anunciou unha nova cámara: a OneStep 2, o renacemento dunha marca mítica na fotografía e que nos traerá, a partir do 16 de outubro, a volta da película analóxica instantánea.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

En cumprimento do disposto no artigo 5 da Lei Orgánica 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal infórmaselle que os datos persoais que facilite neste formulario quedarán rexistrados nun ficheiro de titularidade da Xunta de Galicia, cuxa finalidade é a xestión e rexistro deste procedemento. A persoa interesada poderá exercer os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición ante a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia, como responsable do ficheiro, solicitándoo mediante o envío dun correo electrónico a lopd@xunta.es.