Como nos mostramos ante o cliente é un dos factores máis importantes dunha empresa. A imaxe que proxectamos cara ao exterior é crucial, xa que pode ser a clave pola que un cliente elíxenos a nós ou á competencia. Por iso, debemos coidala ao máximo, tendo especial atención no que queremos transmitir e como o queremos vender.
Se no mundo físico a imaxe é moi importante, no dixital o é aínda máis, xa que o que mostramos na nosa páxina web ou no noso perfil de Twitter é practicamente o único que percibe o cliente, posto que non pode probar os nosos produtos ou ser atendido por unha persoa que lle explique cales son as vantaxes do que vendemos fronte a outras opcións.
Por esta razón, cando temos presenza en redes sociais é esencial coñecer como funcionan e como podemos plasmar a nosa imaxe nelas. Hoxe deixámosvos unha pequena guía moi útil: como son os tamaños de imaxes que debemos utilizar en cada rede social.
Se temos unha páxina de Facebook debemos prestar atención ao noso perfil, á foto de portada e aos tamaños das imaxes que utilizamos nas nosas actualizacións.
- Foto perfil: 180x180px
- Imaxe portada: 828x315px
- Foto actualización (recomendada): 1200x1200px
En Twitter a foto de perfil é o máis importante, xa que é a que aparecerá sempre na liña de tempos dos nosos potenciais clientes. As imaxes das actualizacións poden ter calquera tamaño, xa que segundo desde onde se vexa, a plataforma adáptao para que se vexa adecuadamente.
- Foto perfil: 400x400px
- Fondo de perfil: 1500x500px
Na rede social de fotografía tan só temos que prestar atención á nosa foto de perfil, xa que desde hai algún tempo xa non é necesario subir fotos cadradas á rede social, podendo engadir calquera formato e tamaño.
- Foto perfil: 300x300px
Se desexamos ter presenza nesta rede social, temos que ter en conta os tamaños das imaxes de dous elementos: o perfil e as imaxes que acompañen ás nosas actualizacións.
- Perfil: 400x400px
- Imaxe: 646x220px