Os catro mellores usos da realidade aumentada

Usaches algunha vez unhas lentes de realidade aumentada? Con elas, o teu computador deixa de estar dentro dun monitor e pasa a ser a túa casa: estendes unha pantalla no salón para ver unha película en  Netflix, tes un programa de notas sobre a neveira coa lista da compra e vídeos de receitas xunto ao forno que che din o que che toca comer e como se cociña.

A intelixencia artificial, o internet das cousas e a realidade virtual completan un conxunto de tecnoloxías dixitais que están a comezar a combinarse para dar paso a ferramentas que poden facilitar procesos de todo tipo de sectores profesionais, ademais de utilizarse tamén para o lecer persoal.

Desde a educación á análise dos canos na reforma dunha casa, presentámosche a nosa lista cos 4 mellores usos da realidade aumentada

Probadores de roupa e mobles en casa

Se algunha vez descubriches que un novo moble do salón non combina co estilo do resto unha vez que xa o compraches e montado en casa, estarás interesado neste uso da realidade aumentada. A elección fose moito máis simple se o soubeses de antemán, pero ás veces non é fácil imaxinar como quedará un produto a través da foto dun folleto.

Reformas: comprobar o estado das redes de canos

Tes problemas cos canos de casa e tes que facer grandes obras para melloralas? A través dunhas lentes de realidade virtual é posible crear unha rede de tubaxes  holográficas que sirva para planificar a súa instalación. Unha vez que xa estean instaladas, este sistema permitiría coñecer a súa localización para engadir posibles melloras sen ter que analizar a rede mediante grandes obras.

Educación

Explorar a realidade de forma interactiva desde a aula sería practicamente imposible sen a realidade virtual. O persoal docente apóiase, xeralmente, no libro de texto e as súas imaxes para mostrar aos alumnos material gráfico que lles axude a identificar a temática que están a estudar.

Non importa se son matemáticas, idiomas, ciencias ou historia. Coa realidade aumentada, o profesor conta cunha ferramenta que pode aplicarse a calquera materia e mesmo integrarse nos libros tradicionais. Os máis novos descobren con esta tecnoloxía unha nova maneira de recoñecer a realidade, que ademais de máis visual, resultaralles máis entretida.

Márketing

A realidade aumentada é unha tecnoloxía innovadora que conseguiu atraer a atención do sector tecnolóxico, pero tamén do público máis xeral. Os comercios souberon incluílo nas súas campañas de márketing para atraer a posibles clientes, integrando esta tecnoloxía nos seus produtos e servizos.

 

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

En cumprimento do disposto no artigo 5 da Lei Orgánica 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal infórmaselle que os datos persoais que facilite neste formulario quedarán rexistrados nun ficheiro de titularidade da Xunta de Galicia, cuxa finalidade é a xestión e rexistro deste procedemento. A persoa interesada poderá exercer os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición ante a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia, como responsable do ficheiro, solicitándoo mediante o envío dun correo electrónico a lopd@xunta.es.