Lectura para todos: el aporte de la fácil lectura como vía para la equiparación de oportunidades
Neste traballo propóñense unhas recomendacións específicas para o tratamento dos marcadores discursivos nos textos en fácil lectura.
Aldo Ocampo González, “Lectura para todos: el aporte de la fácil lectura como vía para la equiparación de oportunidades“, -:Asociación Española de Comprensión Lectora. AECL Centro de Estudios Latinoamericanos de Educación Inclusiva. CELEI (CL), 2015.
A Asociación Europea ILSMH publicou en 1998 unhas pautas xerais para a adaptación e redacción de textos en Fácil Lectura que serven para os diferentes idiomas da Unión Europea. e cuxo obxectivo é facilitar unha relación das características xerais que debe presentar un texto en fácil lectura. Con todo, o tratamento dalgúns aspectos lingüísticos é demasiado superficial. Neste traballo propóñense unhas recomendacións específicas para o tratamento dos marcadores discursivos nos textos en fácil lectura.
Texto completo de lectura para todos