A semana pasada IAB Spain (Asociación da publicidade, o marketing e a comunicación dixital en España) presentaba o “Estudio Top 50 Marcas en Redes Sociales”. O estudo xorde da necesidade de estandarizar un modelo de medición da actividade das marcas en redes sociais. Analízase a 50 marcas dos sectores que máis invisten en publicidade dixital: alimentación, automoción, bebidas, beleza e hixiene, cultura e medios, xogos e apostas, etc.
No últiimo ano as marcas multiplicaron por 5 a súa actividade en redes sociais. Multiplicouse por 3 a resposta dos usuarios aos contidos publicados polas marcas e por 12 a creación de contidos relacionados con elas.
Os sectores máis destacados son Distribución e Restauración (polo volume das súas comunidades), Cultura e Medios (polas respostas e suxerencias dos seguidores) e Telecomunicacións e Tecnoloxía (pola xeración de contidos).
Interésanos saber que redes sociais son as máis usadas e para que as usamos. Chama a atención que aínda que Facebook é a máis empregada polas marcas para crear unha comunidade, é en Twitter onde xeran máis actividade e en Youtube onde se dan máis respostas dos usuarios. Facebook e Twitter son os sitios preferidos polos usuarios para xerar contidos e suxerir as marcas aos seus contactos.
Por último, é curioso comprabar as diferenzas que existen nos distintos mercados. O sector cultural xera moitas respostas polos contidos de series e cine e o da tecnoloxía produce comentarios en Twitter polo servizo de atención ao cliente, por exemplo.
Que tipo de inversión se fai? Cales son esas marcas destacadas? Podedes descargar o informe completo aquí.