Como aumentar a túa visibilidade en Instagram

Aínda que as redes sociais naceron orixinariamente para relacionarnos entre nós, é un lugar no que se pode sacar moito rédito empresarial se sabemos como explotalas de maneira adecuada para os nosos intereses.

Instagram é unha das redes máis populares na actualidade, polo que estar presente nela é case unha obrigación. A única parte negativa é que ao ser tan popular, hai moita xente tentando ser visible, pero se seguimos uns pequenos consellos podemos facer que a nosa marca, ou nós mesmos, sexa máis relevante e máis seguida na rede social:

Ten claros os teus contidos

Cando temos un usuario de Instagram temos que ter claro que tipo e contido imos publicar. Se nos queremos centrar na moda, os nosos contidos non deberían saír, salvo raras excepcións, de aí. Da mesma maneira, se queremos vender un produto, o protagonista debería ser el sempre que podamos.

Coñece ao teu público obxectivo

Quen vai ver as túas publicacións? Hai que saber quen queremos que nos vexan e desta maneira, definir como nos imos a dirixir a eles. Imos dirixirnos a eles directamente? Os textos estarán nun vocabulario serio ou coloquial? Crear unha comunidade ao redor do noso usuario é importante, polo que debemos definir de maneira moi clara como nos imos a presentar nesa comunidade.

Saca partido das stories

As xa non tan novas stories de Instagram son un contido que se consome moito e no que temos que estar. Son moi útiles para ensinar produtos, comentar eventos ou, simplemente, explicar algo sobre nós ou a marca. Organizar estas stories nos destacados de maneira correcta é case obrigado, xa que nos permite organizar o contido para que os futuros visitantes do noso perfil póidanse poñer ao día rápido.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

En cumprimento do disposto no artigo 5 da Lei Orgánica 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal infórmaselle que os datos persoais que facilite neste formulario quedarán rexistrados nun ficheiro de titularidade da Xunta de Galicia, cuxa finalidade é a xestión e rexistro deste procedemento. A persoa interesada poderá exercer os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición ante a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia, como responsable do ficheiro, solicitándoo mediante o envío dun correo electrónico a lopd@xunta.es.