DISCOVER OURENSE WITH MARTIÑO

06. mayo 2025
Desta vez, as alummas de 1ºB do Ciclo Superior de Educación Infantil adentráronse nunha marabillosa viaxe polo casco vello da cidade de Ourense, cidade que parte en dúas o Río Miño. Este río ó seu paso pola Ribeira Sacra, ofrece un paisaxe apacible de bosques caducifolios alternados con pequenas e numerosas extensións de viñedos. Como ...

(Galego) «Freixo, patrimonio mineiro da Ribeira Sacra». Enquisas do alumnado e entrevista a Edgar Amando Cloos»

Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en Gallego. “Freixo, patrimonio mineiro da Ribeira Sacra” é o proxecto no que o alumnado de 3º ESO do IES Rio Cabe de Monforte de Lemos está a traballar no presente curso 2024-2025. No mes de novembro comezamos facendo os grupos pero, curiosamente este curso por primeira vez, ...

(Galego) Traballos tradicionais e herdanza cultural.

27. abril 2025
(Galego) Traballos tradicionais e herdanza cultural.
Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en Gallego. Este proxecto eTwinning é unha iniciativa europea colaborativa que busca explorar e preservar a importancia cultural dos oficios tradicionais en diferentes rexións. O alumnado investigará profesións históricas e actuais, implicarase coa súa comunidade a través de entrevistas e avaliará o traballo dos seus compañeiros mediante enquisas, ...

Explorando Historias e Raíces: Proxectos E-Twinning no Instituto

01. abril 2025
Este ano, o noso instituto, IES Agra de Raíces de Cee, embarcouse en dúas iniciativas enriquecedoras que están a conectar a tradición, a aprendizaxe e a colaboración internacional. Por unha banda, co alumnado de 2º ESO participamos no proxecto internacional de E-Twinning denominado «European Stories: Myths, Legends, Fairy Tales». Este proxecto reúne a estudantes de ...

(Galego) Tour dos murais de Fene

30. marzo 2025
Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en Gallego. O pasado 20 de febreiro, o alumnado de 3º ESO e o alumnado de Ed. Plástica e Visual de 4º da ESO do IES de Fene saíron do centro para visitar os murais de Fene, acompañados por profesorado de diferentes departamentos. Pedro (o profesor de Educación ...

(Galego) Obradoiro de tecido tradicional

24. marzo 2025
Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en Gallego. Despois dunha das nosas visitas ao Museo Etnográfico de Quiroga e de iniciarnos no tecido na aula o alumnado amosou moita curiosidade polo tear tradicional que todavía se conserva. Alí, Carmen, a tecedeira de Vieiros, ensinounos os segredos desta peculiar máquina arredor da que xiraba a ...

(Galego) The good citizen

23. marzo 2025
Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en Gallego. Con esta tarefa buscabamos a resposta a dúas preguntas: que significa ser un bo cidadán? e que valores queremos para a nosa sociedade? Para iso, indagamos no noso patrimonio recabando información sobre cidadáns que gozan de grandes recoñecementos (porque danlle nome a rúas, a edificios, a ...

(Galego) Vídeos de presentación

23. marzo 2025
Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en Gallego. Na primeira parte do noso eTwinning, fixemos unha serie de vídeos de presentación para os estudantes das escolas dos outros países. Neles introducímonos a nós mesmos, pero tamén elementos patrimonias como son: O Camiño de Santiago, María Pita, a Torre de Hércules e o Castelo de ...

(Galego) MEL RURAL: UNHA TRADICIÓN NO TEMPO

17. marzo 2025
Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en Gallego. Parte das nosas tradicións etnográficas dan lugar aos deliciosos produtos típicos da nosa zona. Un deles é o Mel Rural en Quiroga. Nesta visita o alumnado de infantil observou unha colmea coas abellas, os panais, a cera, o pole, as máquinas que se empregan para a ...

(Galego) Connecting Festive Traditions – CEIPP de Sigüeiro

13. marzo 2025
Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en Gallego. Aproveitando as festas do Nadal, traballamos sobre as tradicións asociadas ao cambio de ano en diferentes países europeos. Por parellas de países, indagamos nos costumes e tradicións do Nadal e o Ano Novo no país asociado e comparámolas coas nosas. Observamos que somos moi diferentes e, ...