A proposta deste curso consistiu en conectar o patrimonio de Ames con patrimonios similares noutros lugares do mundo, traballando o concepto de sincronía e globalidade. Para iso, centrámonos nos elementos considerados máis representativos ao longo do tempo, que xa identificamos nunha edición anterior do programa de Educación patrimonial, e relacionámolos con elementos da mesma época ...
Entre maio e xuño realizamos as últimas actividades relacionadas co Plan Proxecta no que levamos traballando todo o curso: – A mediados de maio, fixemos unha nova excursión para coñecer máis a Ribeira Sacra. A primeira parada foi o encoro de Belesar, donde a nosa guia, Mar, explicounos cando e como foi construído dito encoro, ...
Neste curso 2023-24 o IES Arcebispo Xelmírez II adentrouse na aventura de divulgar á comunidade educativa o Camiño inglés, xa que o centro está ubicado no roteiro do mesmo. Fixéronse varias actividades vinculadas ás materias de Proxecto Competencial, Xeogragía e Historia, Inglés, Educación Plástica, e Educación Física, con alumnos de 1º da ESO. Ademais, tamén ...
Nesta derradeira fase do proxecto, continuouse coa construción das trece maquetas que finalmente dan forma ó museo, seguindo os pasos acordados durante o primeiro trimestre. Unha vez construídas, comezouse coa estruturación do museo, quedando finalmente: A mesa da entrada onde figura: un calendario cos guías (alumnos e alumnas) que ensinan o museo dependendo do día ...
Coa chegada do segundo trimestre, entramos nunha fase máis experimental e manipulativa do proxecto, acompañada da actividade científica e de investigación que nos acompañou dende o comezo da aventura. Neste senso, eliximos as primeiras manifestacións patrimoniais obxecto de estudo: Patrimonio natural: a Castiñeira centenaria de Ramil. Patrimonio Histórico: o Camiño Real do Oribio. Patrimonio Cultural ...
O noso proxecto vai chegando ao seu fin. Atopámonos na fase de elaboración dos carteis e trípticos turísticos que conforman o produto final. Para chegar até aquí, o alumnado tivo que realizar previamente unha actividade de investigación documental na que recolleu información sobre o patrimonio da súa zona e compartiuno co alumnado do seu grupo ...
A nosa profesora de galego, Iria Fernández Moscoso, artellou co seu alumnado unha rede para a recolleita de léxico nas diferentes parroquias, que resultou ser un traballo inxente pola importancia e volume do mesmo. Aquí vos deixamos unha explicación para saber un chisco máis da actividade: Durante a segunda e terceira avaliación, o alumnado de ...
Os xogos tradicionais, ademais de diversión, recollen unha parte da cultura dos pobos que compre coñecer, son tradicions que pertencen ao patrimonio lúdico dunha rexión ou dun país. No IES de Fene este curso adicamoslle un tempo ós xogos tradicionais xa que forman parte da nosa cultura, constrúen a identidade das persoas e transmítense de xeración ...