Coñecendo e transmitindo o patrimonio de Ames

06. Xullo 2025
No IES Plurilingüe de Ames rematamos o proxecto por este ano. Desde o proxecto inicial houbo algúns cambios e démoslle un papel protagonista ao patrimonio cultural inmaterial e a conservación e divulgación do patrimonio a través da radio escolar. Convidámosvos a botarlle un ollo ao que fixemos na sección de Educación Patrimonial da Biblioteca Carlos ...

Way Watchers: Visita Castro de Formigueiros e Mosteiro de Samos

02. Xullo 2025
Os “Vixiantes do Camiño” de 2° de ESO tiveron unha saída acompañados por José Carlos Sánchez, profesor de historia e Arqueoloxía da USC para visitar o Castro de Formigueiros e o Mosteiro de Samos, dentro do proxecto Mirando Polo Camiño do Plan Proxecta da Xunta de Galicia. Os alumnos puideron comprobar como a pesares de ...

IES O Ribeiro e o Museo Etnolóxico

02. Xullo 2025
Durante o curso 2024/2025, o IES O Ribeiro embarcouse nunha aventura educativa moi especial: o proxecto “O Noso Museo”, unha iniciativa integrada no Plan Proxecta+43 de educación patrimonial da Xunta de Galicia, dentro da modalidade de Museos e Patrimonio. A través desta proposta, o centro buscou conectar o alumnado co patrimonio cultural da súa contorna máis próxima, colaborando ...

Realizamos un proxecto audiovisual

18. Xuño 2025
Nos últimos meses deste curso, a profesora de Expresión Artística propúxonos afondar nas obras do Museo de Belas Artes da Coruña. De toda a colección, tiñamos que escoller unha obra que máis nos interesase e facer un texto subxectivo sobre a mesma. Tras profundizar  en temas como os da fotografía, linguaxe audiovisual etc. así como os ...

Strong Woman, Strong Future (Mulleres Fortes, Futuro Forte)

08. Xuño 2025
Mulleres Fortes, Futuro Forte é un proxecto eTwinning que une estudantes e docentes de Turquía, Xeorxia, Romanía, Francia, Italia e España. O obxectivo do proxecto é inspirar e empoderar á mocidade —especialmente ás rapazas— a través da exploración das historias de mulleres influentes de distintas culturas e períodos históricos. Mediante a colaboración internacional, as persoas ...