Derechos humanos y discapacidad. Informe España 2019

05. Agosto 2020
Este estudo documenta polo miúdo o grao de cumprimento da Convención sobre os dereitos das persoas con discapacidade en España o pasado ano. Delegación del CERMI Estatal para los Derechos Humanos y para la Convención de la ONU, Derechos humanos y discapacidad. Informe España 2019. Serie: Convención ONU n. 25, Madrid, Comité Español de Representantes ...

Distancia social y derecho al cuidado

03. Xullo 2020
Este informe tenta trazar algúns aspectos prospectivos do futuro e como abordar algúns dos retos que nos esperan como a desigualdade, a pobreza e a exclusión social. Distancia social y derecho al cuidado. Serie: Análisis y Perspectivas, Madrid, Fundación FOESSA, 2020, 50 p. Os cambios tan profundos que se viviron no segundo trimestre de 2020 ...

El primer impacto en las familias acompañadas por Cáritas

30. Xuño 2020
Cáritas Española, no seu ánimo de servir ás familias e colectivos máis desfavorecidos e en maior situación de vulnerabilidade, realiza este estudo que mide o impacto da crise da COVID-19 sobre os fogares atendidos no último ano (febreiro 2019 a febreiro 2020 Equipo de Estudios de Cáritas Española, El primer impacto en las familias acompañadas ...

Mini guía de recursos e información del Tercer Sector de Acción Social para afrontar el COVID-19 durante el aislamiento. Actualizada a 27-4-2020

25. Maio 2020
Esta guía reúne as diferentes iniciativas que se están xerando nas entidades que conforman a Plataforma de ONG de Acción Social para afrontar, da mellor maneira, o período de illamento provocado polo COVID-19. Plataforma de ONG de Acción Social, Mini guía de recursos e información del Tercer Sector de Acción Social para afrontar el COVID-19 ...

La soledad no tiene edad. Explorando vivencias multigeneracionales

06. Maio 2020
Esta publicación analiza distintas visións e reflexiona sobre a soidade non desexada co obxectivo de dar visibilidade a este fenómeno Martínez, R., Celdrán, M., La soledad no tiene edad. Explorando vivencias multigeneracionales. , Barcelona, Observatorio de la Soledad, Fundació Amics de la Gent Gran, 2019, 71 p.  —  Serie: La Soledad como Fenómeno Complejo n. 1 O ...

Mini guía de recursos e información del Tercer Sector de Acción Social para afrontar el COVID-19 durante el aislamiento. Actualizada a 27-4-2020.

30. Abril 2020
Esta guía reúne as diferentes iniciativas que se están xerando nas entidades que conforman a Plataforma de ONG de Acción Social para afrontar, da mellor maneira, o período de illamento provocado polo COVID-19. Plataforma de ONG de Acción Social, Mini guía de recursos e información del Tercer Sector de Acción Social para afrontar el COVID-19 ...

Hablemos de duelo. Manual práctico para abordar la muerte con niños y adolescentes. Incluye un apartado dedicado a la discapacidad intelectual

06. Abril 2020
Este manual editado en 2016 pola Fundación Mario Losantos do Campo pretende ser unha guía para que educadores e pais poidan atender e canalizar o duelo infantil. Díaz, P., et al., Hablemos de duelo. Manual práctico para abordar la muerte con niños y adolescentes. Incluye un apartado dedicado a la discapacidad intelectual. Madrid, Fundación Mario ...

Informe PISA 2018. Programa para la evaluación internacional de los estudiantes. Informe español (versión preliminar).

20. Decembro 2019
PISA ( Programme for International Student Assessment, Programa para a Avaliación Internacional de Estudantes) é un estudo de avaliación internacional, promovido pola OCDE/OCDE e os países participantes. Este informe analiza os resultados do rendemento dos estudantes para as competencias de Matemáticas e Ciencias, pero non para a de Lectura. Organización para la Cooperación y el ...

Donde todo empieza. Educación infantil de 0 a 3 años para igualar oportunidades

18. Outubro 2019
Este informe demostra que é fundamental acabar coa gran brecha social e territorial no acceso a esta etapa de escolarización, para previr o fracaso e o abandono escolar, así como para reducir desigualdades. Ferrer, A., Donde todo empieza. Educación infantil de 0 a 3 años para igualar oportunidades. Madrid, Save the Children, 2019, 168 p. ...